Optymalizacja Strony
Poprawna optymalizacja strony to pierwsza droga do jej sukcesu. Kiedyś niezwykle często pomijana, obecnie stanowi ważny filar pozycjonowania stron. Aktualnie pozycjonując strony bez wcześniejszej optymalizacji jest nierozsądne i wiąże się z ryzykiem nałożenia kary od Google – źle zoptymalizowana strona i nienaturalne próby promocji danej strony na konkretne frazy kluczowe może się fatalnie skończyć w wyniku działania algorytmów Google. Pozycjonuj zatem nasze strony mądrze – bo obecnie promocja stron jest silnie skorelowana z jakością i odpowiednią semantyką strony. Odpowiednia optymalizacja strony i wysokiej jakości treści przydatne dla użytkowników to droga do osiągnięcia zadowalających wyników!Wpływ budowy strony – pod względem semantycznym i technicznym na jej widoczność w wyszukiwarkach internetowych jest duży. Jest to jeden z tych elementów, który nie może być pominięty przy prowadzonych działaniach e-marketingowych.
Liczne obrazy na stronie internetowej w wysokiej rozdzielczości potrafią znacząco wydłużyć czas wczytywania się strony, pomimo coraz to szybszych łącz internetowych. Kompresja zdjęć pozwala na ograniczenie wielkości plików graficznych.
Od wyszukiwarki internetowej wymagamy szybkich i trafnych odpowiedzi na nasze zapytania. Tego samego wyszukiwarki oczekują od właścicieli stron. Zatem nie powinniśmy być zaskoczeni, że szybkość ładowania strony ma wpływ na jej pozycjonowanie.
Są takie sprawy związane z User Experience, których nie trzeba tłumaczyć. Jednak jak serfujemy po Internecie to notorycznie trafiamy na strony, które ewidentnie nie przykładają wagi do spraw związanych z UX.
Dzisiaj Google zaprezentowało kolejne narzędzie online do podstawowej diagnostyki strony pod kątem jej szybkości oraz zgodności z urządzeniami mobile. Prezentowane narzędzie łączy dwie już wcześniej znane nam usługi: PageSpeed Insights oraz Mobile Friendly Test Tool.
Strony typu One-Page, czyli takie, które składają się jedynie z jednej podstrony stają się coraz bardziej popularne. Niewątpliwie jest to ciekawe i często bardzo dobrze wyglądające rozwiązanie. Jednak jak wygląda kwestia pozycjonowania takiej strony. W tym wpisie skupię się nie tylko na użyteczności, a na widoczności takiej strony w Google.
Optymalizacja strony rozpoczyna się od treści, czyli tekstów i obrazów. Optymalizacja to podstawa stabilnego i skutecznego pozycjonowania strony. W tym artykule przedstawię na co warto zwracać uwagę i czego unikać na etapie tworzenia czy rozbudowy strony i jej dalszej optymalizacji.
Udział telefonów i tabletów w Internecie jest coraz większy. Rok do roku statystyki pokazują gigantyczne wzrosty dla mobile, zarówno pod względem liczby urządzeń jak i stopnia zaangażowania ich użytkowników w Internecie.
Rozpoczynasz współpracę z webmasterem celem dokonania poprawek lub zleciłeś przeprowadzenie audytu strony pod kątem UX? A może rozpoczynasz współpracę z nami? Sprawdź jak udostępnić niezbędne dane dla innego użytkownika w Google Analytics.
Problem powielania treści nie jest wcale rzadkim przypadkiem. Często jest to robione zupełnie nieświadomie, a ma naprawdę duży wpływ na postrzeganie naszej strony przez wyszukiwarki internetowe. Jak uniknąć problemu duplikacji treści i jak sprawdzić czy nasza strona zawiera duplikaty treści?
Jeśli traktujemy nasz biznes w sieci poważnie to do regularnych czynności powinniśmy zaliczać sprawdzanie kokpitu statystyk Analytics oraz kokpitu Google Search Console. W czym może nam pomóc narzędzie Search Console? Dlaczego jest tak ważny monitoring parametrów strony?