Reklama w Internecie
Myślisz o reklamie dla swojej firmy? Próbowałeś już reklamy w Internecie? Z reklamą w sieci możesz zacząć zarówno przy dużym jak i małym budżecie – każdy może efektywnie reklamować swoje usługi i produkty w sieci. Możliwości dla Twojego biznesu jest dużo – Pozycjonowanie, linki sponsorowane (Google AdWords), reklamy bannerowe, mailingi czy social media. W zależności od profilu Twojej działalności różne kanały marketingowe mogą cechować się różną skutecznością – dlatego najlepiej postawić na kilka rozwiązań, dzięki czemu dywersyfikujesz źródła ruchu i zamówień. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak uruchomić reklamę internetową oraz jaką obrać strategię, by z tworzenia reklam stworzyć spójną strategię marketingową w sieci to koniecznie przeczytaj poniższe wpisy lub skontaktuj się z nami!Artykuły sponsorowane to nic nowego w roku 2021. O ile nietrudno zobaczyć publikacje sponsorowane na wielu portalach, to znalezienie świetnego tekstu może być już wyzwaniem. Jak napisać artykuł sponsorowany, który oczaruje odbiorców w 2021 roku? Na jakie elementy warto zwrócić uwagę w procesie kreacji, by mieć pewność, że artykuł dotrze do odbiorców i przekona ich […]
Internet przesycony jest reklamą, która stanowi większość przychodów wydawców. Użytkownicy na każdym kroku napotykają liczne oferty i atrakcyjne bannery, którymi kuszą reklamodawcy.
Multiscreening to zjawisko korzystania z wielu ekranów urządzeń jednocześnie – przynajmniej dwóch w tym samym czasie. Ta tzw. wieloekranowość dotyczy ponad 70% użytkowników Internetu w Polsce.
Wyczekiwane od dawna narzędzie Data Studio w wersji Beta jest już dostępne dla użytkowników z Polski. W dodatku jest ono w pełni spolszczone.
Jak możemy się dowiedzieć z niebezpiecznik.pl wczoraj miało miejsce poważne naruszenie zasad reklamowych AdWords. Użytkownicy, którzy nawigowali do strony znanego serwisu aukcyjnego Allegro.pl poprzez wpisanie frazy brandowej mogli natrafić na szkodliwy link sponsorowany.
Twoja firma od dawna korzysta z reklam AdWords, jednak od pewnego czasu nie widzisz opłacalności tej formy reklamy?
Przy okazji mijającego już 2016 roku, podobnie jak ostatnio nadszedł czas na podsumowania oraz na próbę określenia najważniejszych trendów na przyszły rok.
Są pewne okresy dla każdej z branż, kiedy mamy do czynienia z tzw. sezonem czy też szczytem. Niewątpliwie listopad i grudzień jest absolutnym szczytem sprzedaży dla biznesów e-commerce. Jednak prócz świąt mamy jeszcze dwa większe wydarzenia: Black Friday oraz Cyber Monday.
Działania marketingowe w Internecie są w pełni mierzalne i jest to niewątpliwie ich największa zaleta. Jednak, aby nasze działania miały sens musimy wiedzieć, co jest dla nas ważne – powinniśmy zatem ustalić cele swoich działań marketingowych. Bez tego nie możemy efektywnie mierzyć efektów pracy, ponieważ nie będziemy wiedzieli na co dokładnie patrzeć.
Chęć nieustannego zwiększania bezpieczeństwa użytkowników wiąże się ze zmianami w działaniu popularnych usług i aplikacji. Tym razem chodzi o bezpieczniejsze przeglądanie sieci z użyciem przeglądarki Google Chrome i sposobem prezentacji użycia bądź nieużycia szyfrowania SSL przez odwiedzaną przez użytkownika stronę.
Na pozycję strony na konkretne słowa kluczowe ma wpływ ponad 200 czynników. Od 23 września znany mechanizm – Google Penguin przestał być odrębnym mechanizmem, który nieregularnie weryfikował ranking dla stron. Od teraz stał się on częścią algorytmów wyszukiwania działających w czasie rzeczywistym.
Reklamy PLA (Product Listing Ads) są dostępne dla reklamodawców w Polsce od 2013 roku. Standardowo są one wyświetlane w postaci boksów ze zdjęciem produktu, krótkim opisem i ceną. Od niedawna jednak można przeglądać produkty dostępne w ramach reklam zakupowych w postaci listy, zupełnie tak jak gdybyśmy korzystali z multi-sklepu lub porównywarki cen.