// Pozycjonowanie NET365

Twój biznes
widoczny w Internecie

Nowoczesne i potwierdzone skutecznością pozycjonowanie w formule NET365 to składowa takich działań jak:

01.
Pozycjonowanie lokalne

Wykorzystujemy możliwości lokalnej promocji dla globalnych firm koncentrując ich widoczność w obszarach ich działalności.

02.
Pozycjonowanie
Long-Tail

Szeroko zakrojone działania, które pozwalają na promocję strony nie tylko na wąski zestaw słów kluczowych ale na całe jej zasoby treściowe.

03.
SEO PR

Twoja widoczność to jedno, kolejnym ważnym aspektem jest wizerunek Twojego biznesu. Zajmujemy się tym od A do Z.

04.
Content marketing

Przydatne treści, które przyciągają użytkowników, odpowiadają na ich potrzeby a w konsekwencji zachęcają do Twojej oferty.

// Wiedza & doświadczenie

Najlepsze strategie SEO

Aby osiągać satysfakcjonujące pozycje w wynikach wyszukiwania trzeba zdobywać zaufanie w „oczach” wyszukiwarki internetowej – im bardziej wartościowa i popularna strona tym to zaufanie jest większe.

To wieloetapowy proces, który wciąż trzeba udoskonalać. Wykonujemy to nieustannie dla biznesów, z którymi współpracujemy i nieustannie ulepszamy naszą pracę.

+
lat na rynku
+
lat doświadczenia

1 000 000+

złotych zwydatkowanych budżetów

TOP najbardziej widoczne strony marketingowe - raport

Raport Senuto 2020

W najnowszym raporcie od Senuto na rok 2020 zajęliśmy 13 miejsce w rankingu 100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w polskim Google!

// Różne branże - od małych firm po spółki akcyjne

Doświadczenie poparte referencjami

Emilia Clarke
Agencja Maciaszczyk,
Grupa Maciaszczyk Sp. z o.o. Sp. k.
Paulina Konieczna, Social Media A.E.
"Chcę bardzo serdecznie polecić Pana Pawła Nowackiego, jest on bardzo kontaktowy, dyspozycyjny i zawsze chętny do pomocy.
Posiada ogromną wiedzę na temat AdWordsów, którą chętnie się dzieli, prowadzi Klienta za rękę i proponuje ciekawe rozwiązania.
Bezproblemowa współpraca z bardzo dobrymi rezultatami."
Emilia Clarke
Kadromierz Sp. z o.o.
Radosław Głowaty, CEO
"Dzięki współpracy, w krótkim czasie pojawiliśmy się na pierwszych stronach w wyszukiwarkach internetowych i znacznie zwiększyliśmy ruch na naszej stronie.
Godna pokreślenia jest terminowość firmy, profesjonalne podejście oraz obsługa klienta."
Saloner Sp. z o.o.
Przemek Popławski, CEO
"Paweł podchodzi z zaangażowaniem do tematu. W połączeniu z dużą wiedzą i doświadczeniem tworzy to świetny mix osoby, która potrafi kompleksowo zaopiekować się marką w kontekście Google i innych działań marketingowych. Z czystym sumieniem polecam współpracę."
Bracia Nowaccy Sp. z o.o.
Piotr Nowacki, CEO
"Wieloletnie partnerstwo w obsłudze kampanii AdWords jest najlepszą rekomendacją działań firmy. Przez ten czas zawsze byliśmy zadowoleni z efektów prowadzonych kampanii na rzecz pozyskiwania nowych klientów. Solidność na 100%."

// Jak wygląda cały proces współpracy

Uporządkowane i skrupulatne działania

01
Analiza strony i konkurencji

To ważny etap, w którym sprawdzamy możliwości i potencjał strony oraz dobieramy najlepsze słowa kluczowe.

02
Audyt i optymalizacja strony

Sprawdzamy witrynę pod kątem wszelkich wytycznych SEO a następnie wdrażamy zmiany w celu optymalizacji.

03
Stała analiza wyników strony

Stały monitoring efektów oraz optymalizacja i promocja strony celem osiągnięcia satysfakcjonujących wyników.

// Na czym polega optymalizacja strony?

Optymalizacja strony

Optymalizacja strony polega na dostosowaniu witryny do wytycznych wyszukiwarek internetowych (głównie Google).
Proces ten ulepsza wartość strony technicznie, treściowo i semantycznie.

Optymalizacja
meta tagów i title

Dzięki nim wyszukiwarka lepiej wie o czym jest dana strona

Optymalizacja treści i mediów

Tylko wartościowe treści mogą walczyć o wysokie pozycje

Stworzenie mapy strony

Ułatwienie nawigacji po stronie dla robotów wyszukiwarek.

Wybór słów kluczowych

Wyszukanie najlepszych dla Twojej firmy słów kluczowych.

Optymalizacja struktury strony

Strona zrozumiała dla robotów wyszukujących z jasną semantyką

Walidacja kodu

Niekiedy rażące, a czasami drobne błędy mogą mieć wpływ na ranking strony

// Nie wiążemy się długą umową, więc może warto sprawdzić?

Proste zasady

// Czy wiesz że...?

95% użytkowników kończy swoje poszukiwania na pierwszej stronie wyników Google? Jeśli chcesz dotrzeć do swoich klientów to musisz być widoczny na pierwszej stronie w Google. Pozycjonowanie i optymalizacja strony to droga na szczyty wyszukiwarki!