Rozpoczynasz współpracę z webmasterem celem dokonania poprawek lub zleciłeś przeprowadzenie audytu strony pod kątem UX? A może rozpoczynasz współpracę z nami? Sprawdź jak udostępnić niezbędne dane dla innego użytkownika w Google Analytics.
Już od jakiegoś czasu da się zaobserwować wyświetlanie aż czterech jednostek reklamowych Google AdWords powyżej wyników wyszukiwania. Jakie może to mieć konsekwencje dla reklamodawców, którzy walczą o widoczność zarówno w linkach sponsorowanych jak i w wynikach organicznych?
Na blogu AdWords pojawiła się informacja o wprowadzeniu rozszerzenia informacji w witrynie dla polskiego rynku. To kolejne rozszerzenie reklam, obok rozszerzeń objaśnień, które pozwala nam na zwiększenie widoczności naszej reklamy spośród innych elementów dostępnych na stronie wyników wyszukiwania.
Dnia 15 stycznia (piątek) bieżącego roku mieliśmy do czynienia z 15 urodzinami największej i najpopularniejszej encyklopedii świata – Wikipedii. Jest to również jedna z częściej odwiedzanych witryn świata. Warto również odnotować, że jej polskojęzyczne wydanie należy do dziesiątki najobszerniejszych wersji – posiada w swoich zasobach 1 152 388 artykułów (stan na 16 stycznia, 15:30).
Dla osób, które dopiero zgłębiają wiedzę dotyczącą marketingu w Internecie należy się wykład na temat Google AdWords. We wcześniejszych wpisach na blogu można się zapoznać z działaniem systemu AdWords. Jednak dotąd nie poruszyliśmy tematu jak dokładnie działa AdWords.
Niekiedy zachodzi potrzeba udostępnienia naszego konta w Google Search Console. Może tego wymagać webmaster, który dokonuje zmian na stronie lub specjalista marketingu internetowego. Niezależnie od sytuacji musimy wiedzieć, że nie możemy przekazywać takim osobom loginu i hasła do naszego Search Console bo to oznacza udostępnienie wszystkich usług Google z jakich korzystamy.
Problem powielania treści nie jest wcale rzadkim przypadkiem. Często jest to robione zupełnie nieświadomie, a ma naprawdę duży wpływ na postrzeganie naszej strony przez wyszukiwarki internetowe. Jak uniknąć problemu duplikacji treści i jak sprawdzić czy nasza strona zawiera duplikaty treści?
Niewątpliwie branże związane z nowymi technologiami każdego roku doznają dynamicznych zmian. Nie inaczej jest w przypadku reklam i marketingu w Internecie, które to działania opierają się o nowoczesne rozwiązania reklamowe. Te zmiany i nowe możliwości pociągają za sobą również zmiany w podejściu samych konsumentów do technologii, wyszukiwania i reklam.
Jeśli traktujemy nasz biznes w sieci poważnie to do regularnych czynności powinniśmy zaliczać sprawdzanie kokpitu statystyk Analytics oraz kokpitu Google Search Console. W czym może nam pomóc narzędzie Search Console? Dlaczego jest tak ważny monitoring parametrów strony?
Jak wiemy misją Google jak i wielu innych wyszukiwarek jest zbieranie danych z Internetu. Wyszukiwarki internetowe za pomocą specjalnych robotów przechodzą po stronach w sieci poruszając się zupełnie jak użytkownicy – po hiperłączach, które znajdują na stronach internetowych. Każdą napotkaną stronę analizują i zapisują w swoim zbiorze, tzw. indeksie.
Dla pewnych branż pozycjonowanie ogólne, ukierunkowane na całą Polskę mija się z celem. Dlaczego? To wynika często ze specyfiki danej branży – ktoś kto wpisuje zapytanie o salon fryzjerski, mechanikę samochodową lub piekarnię oczekuje wyników z najbliższej jego okolicy.
Jakie są możliwości reklamowe dla firmy, która nie posiada dużego budżetu na reklamę? Form reklamy istnieje bardzo dużo, jednak musimy sobie zdawać sprawę, że przy małych budżetach część z nich jest nie tylko nierealna ale również zupełnie nieopłacalna, ponieważ poniesione koszty kampanii mogą się nie wrócić. Jeśli zależy nam na powiększeniu liczby klientów i sprzedaży […]