Zbliża się okres wakacyjny i zapewne większość z Was ma już za sobą wybór miejsca do wypoczynku w tym roku. Właśnie dlatego Google w ramach zasobów wiedzy „think with Google” przygotowało krótkie podsumowanie na ten temat. Tym tematem oczywiście zahaczymy trochę o marketing z tym związany – inaczej nie byłoby tego wpisu.
Strony typu One-Page, czyli takie, które składają się jedynie z jednej podstrony stają się coraz bardziej popularne. Niewątpliwie jest to ciekawe i często bardzo dobrze wyglądające rozwiązanie. Jednak jak wygląda kwestia pozycjonowania takiej strony. W tym wpisie skupię się nie tylko na użyteczności, a na widoczności takiej strony w Google.
Ten rok jest przełomowy jeśli chodzi o liczbę znaczących zmian w systemie reklamowym Google AdWords. Widać, że internetowy gigant nie zwalnia tempa i testuje wszelkie ulepszenia swojego sztandarowego produktu – Google AdWords.
Reklama w Internecie jest niezwykle prężnie rozwijającym się kanałem dotarcia do potencjalnego klienta. Reklama w wyszukiwarce jest też najpopularniejszą i chyba najskuteczniejszą jej formą.
W dobie nieustannych zmian algorytmów, nastawionych na jakość ważne jest, aby prowadzone działania były bezpieczne. Tylko rozsądne działania pozwolą na skuteczne i stabilne pozycjonowanie stron, czyli osiąganie coraz większej widoczność w wyszukiwarkach.
Optymalizacja strony rozpoczyna się od treści, czyli tekstów i obrazów. Optymalizacja to podstawa stabilnego i skutecznego pozycjonowania strony. W tym artykule przedstawię na co warto zwracać uwagę i czego unikać na etapie tworzenia czy rozbudowy strony i jej dalszej optymalizacji.
Podejście do znajdywania informacji znacząco zmieniło się z chwilą powstania Internetu, a dokładniej z powstaniem wyszukiwarek internetowych. Dziś ich rola w naszym codziennym życiu jest niezastąpiona. Wystarczy wspomnieć, że wyszukiwarkowy gigant – Google, przetwarza 100 miliardów zapytań miesięcznie!
Udział telefonów i tabletów w Internecie jest coraz większy. Rok do roku statystyki pokazują gigantyczne wzrosty dla mobile, zarówno pod względem liczby urządzeń jak i stopnia zaangażowania ich użytkowników w Internecie.
Zapoznaj się z 17 aspektami, które mają wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego. Jeśli posiadasz już e-sklep lub dopiero zamierzasz taki otworzyć to dobrze trafiłeś!
Zagraniczne źródła podają, że Google chce zrezygnować z wyświetlania reklam AdWords z bocznej kolumny wyników wyszukiwania. To oznacza, że pozostaną jedynie te wyświetlane nad i pod wynikami wyszukiwania oraz te związane z Google Zakupy.
Czasami pada pytanie o zasadność prowadzenia kampanii AdWords i pozycjonowania strony jednocześnie. Czasami nawet klient ma nadzieję, że prowadzona kampania AdWords umożliwi mu szybsze osiągnięcie pozycji w wynikach bezpłatnych.
Widoczność firmy w Internecie to jedno, a wizerunek to drugie. Wraz z większą rozpoznawalnością firmy pojawiają się dla niej nowe zagrożenia związane z nieuczciwą konkurencją czy pojedynczymi, niezadowolonymi klientami. Dlaczego małe incydenty mają wpływać na wizerunek i sprzedaż firmy?