Reklamując się w wyszukiwarce Google oczekujemy, aby to właśnie nasza reklama była zauważona przez klienta. W końcu im większy CTR (współczynnik klikalności) reklamy tym lepszy wynik naszej kampanii i niższe koszty. Nie ma co ukrywać, że najwięcej kliknięć zdobywają trzy pierwsze reklamy nad wynikami wyszukiwania – co jest naturalne, ponieważ to tam po wpisaniu zapytania […]
Czy każdy może sam uruchomić kampanię AdWords? Tak, jednak poruszanie się po systemie Google AdWords może być dla niektórych osób kłopotliwe, a stworzone konto reklamowe może daleko odbiegać od ideału. Dlatego firma Google wypuściła na rynek AdWords Express – znacznie uproszczoną wersję systemu do tworzenia kampanii reklamowych w wyszukiwarce i sieci partnerskiej.
Jeżeli posiadasz sklep internetowy to już wiesz, że samo postawienie oprogramowania na hostingu i ciekawa domena nie wystarczą, aby zdobyć klientów. Nie pomaga również fakt, że coraz więcej stacjonarnych sklepów otwiera również swoje biznesy w sieci – robią to zarówno duże i znane marki jak i mniejsi sprzedawcy, którzy chcą rozszerzyć swój zasięg działania.
W ostatnich latach blog stał się niezbędnym elementem funkcjonowania Internetu. Również coraz większa liczba firm próbuje swoich sił w prowadzeniu blogów firmowych, choć często nie mają jasno sprecyzowanych celów dla bloga oraz mają wątpliwości, co do jego skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów.