Rozszerzenia informacji w witrynie AdWords Polska

Nowość AdWords: rozszerzenia informacji w witrynie już w Polsce

Na blogu AdWords pojawiła się informacja o wprowadzeniu rozszerzenia informacji w witrynie dla polskiego rynku. To kolejne rozszerzenie reklam, obok rozszerzeń objaśnień, które pozwala nam na zwiększenie widoczności naszej reklamy spośród innych elementów dostępnych na stronie wyników wyszukiwania.

Oczywiście, jest to dodatkowa wartość dodana zarówno dla nas, reklamodawców jak i samych użytkowników wyszukiwarki Google. O zaletach rozszerzeń reklam pisaliśmy również tutaj: Rozszerzenia reklam – czyli jak szybko i łatwo zwiększyć widoczność reklam AdWords tak więc, nie będę się rozpisywał dlaczego warto konfigurować wszystkie dostępne rozszerzenia reklam.
Rozszerzenia informacji w witrynie wpływają również na ranking naszej reklamy, zatem warto jak najszybciej wdrożyć te rozwiązania na swoich kontach reklamowych.

Konfiguracja rozszerzeń informacji AdWords
Nowe rozszerzenia konfiguruje się bardzo szybko i łatwo: wybieramy zdefiniowany wcześniej nagłówek, a do wyboru mamy ich aż 12:

  • Marki
  • Kursy
  • Kierunki studiów
  • Miejsca docelowe
  • Polecane hotele
  • Ubezpieczenia
  • Modele
  • Okolice
  • Usługi
  • Programy
  • Style
  • Typy

Gdy wybierzemy już odpowiedni nagłówek dla naszego biznesu to należy jeszcze wymienić odpowiednie aspekty swoich produktów czy usług. W poniższym przykładzie widzimy reklamę serwisu samochodowego, który wybrał nagłówek typu „Usługi”, a dalej podał co firma oferuje: wymianę oleju, wyważanie kół oraz tuning.

Przykład: rozszerzenie reklamy - informacji

Czym różnią się rozszerzenia informacji od rozszerzeń objaśnień?

Dzięki rozszerzeniu objaśnień możemy przedstawić zalety naszej firmy, długość oferowanej gwarancji czy dostępne rabaty. Rozszerzenia informacji w witrynie mają służyć skonkretyzowaniu prezentowanej reklamy: użytkownik jeszcze zanim kliknie w reklamę ma wiedzieć, na co może liczyć od danej firmy.

Najlepiej przedstawia to również poniższa tabela porównawcza:

Różnica rozszerzeń objaśnień i informacji AdWords

Największą zaletą dla potencjalnych klientów jest wygoda, ponieważ jeszcze przed kliknięciem w reklamę nowe rozszerzenia pozwalają na poznanie ogólnej oferty firmy.

Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem tych rozszerzeń reklam oraz poprawieniem kondycji swojego konta AdWordsskontaktuj się z nami.
Informacja o wprowadzeniu rozszerzeń informacji znalazła się na oficjalnym blogu Google AdWords Polska: http://adwords-pl.blogspot.com/2016/01/uzycie-rozszerzen-informacji-w-witrynie.html – część prezentowanych obrazów pochodzi właśnie z tego źródła.

Pozycjonowanie stron internetowych

Nowość AdWords: rozszerzenia informacji w witrynie już w Polsce
5 (100%) 2 głos(ów)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Podaj proszę rozwiązanie: *(wymagane)