Reklama w Internecie
Myślisz o reklamie dla swojej firmy? Próbowałeś już reklamy w Internecie? Z reklamą w sieci możesz zacząć zarówno przy dużym jak i małym budżecie – każdy może efektywnie reklamować swoje usługi i produkty w sieci. Możliwości dla Twojego biznesu jest dużo – Pozycjonowanie, linki sponsorowane (Google AdWords), reklamy bannerowe, mailingi czy social media. W zależności od profilu Twojej działalności różne kanały marketingowe mogą cechować się różną skutecznością – dlatego najlepiej postawić na kilka rozwiązań, dzięki czemu dywersyfikujesz źródła ruchu i zamówień. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak uruchomić reklamę internetową oraz jaką obrać strategię, by z tworzenia reklam stworzyć spójną strategię marketingową w sieci to koniecznie przeczytaj poniższe wpisy lub skontaktuj się z nami!Czy każdy może sam uruchomić kampanię AdWords? Tak, jednak poruszanie się po systemie Google AdWords może być dla niektórych osób kłopotliwe, a stworzone konto reklamowe może daleko odbiegać od ideału. Dlatego firma Google wypuściła na rynek AdWords Express – znacznie uproszczoną wersję systemu do tworzenia kampanii reklamowych w wyszukiwarce i sieci partnerskiej.
Jeżeli posiadasz sklep internetowy to już wiesz, że samo postawienie oprogramowania na hostingu i ciekawa domena nie wystarczą, aby zdobyć klientów. Nie pomaga również fakt, że coraz więcej stacjonarnych sklepów otwiera również swoje biznesy w sieci – robią to zarówno duże i znane marki jak i mniejsi sprzedawcy, którzy chcą rozszerzyć swój zasięg działania.
W ostatnich latach blog stał się niezbędnym elementem funkcjonowania Internetu. Również coraz większa liczba firm próbuje swoich sił w prowadzeniu blogów firmowych, choć często nie mają jasno sprecyzowanych celów dla bloga oraz mają wątpliwości, co do jego skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów.