Reklama w Internecie

Myślisz o reklamie dla swojej firmy? Próbowałeś już reklamy w Internecie? Z reklamą w sieci możesz zacząć zarówno przy dużym jak i małym budżecie – każdy może efektywnie reklamować swoje usługi i produkty w sieci. Możliwości dla Twojego biznesu jest dużo – Pozycjonowanie, linki sponsorowane (Google AdWords), reklamy bannerowe, mailingi czy social media. W zależności od profilu Twojej działalności różne kanały marketingowe mogą cechować się różną skutecznością – dlatego najlepiej postawić na kilka rozwiązań, dzięki czemu dywersyfikujesz źródła ruchu i zamówień. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak uruchomić reklamę internetową oraz jaką obrać strategię, by z tworzenia reklam stworzyć spójną strategię marketingową w sieci to koniecznie przeczytaj poniższe wpisy lub skontaktuj się z nami!
Reklama w Internecie
Google i Wikipedia

Krótko: 15 urodziny Wikipedii i 10 lat Google Polska [infografika]

Dnia 15 stycznia (piątek) bieżącego roku mieliśmy do czynienia z 15 urodzinami największej i najpopularniejszej encyklopedii świata – Wikipedii. Jest to również jedna z częściej odwiedzanych witryn świata. Warto również odnotować, że jej polskojęzyczne wydanie należy do dziesiątki najobszerniejszych wersji – posiada w swoich zasobach 1 152 388 artykułów (stan na 16 stycznia, 15:30).

Reklama w Internecie
Konsola Search Console

Dodawanie użytkownika do Search Console

Niekiedy zachodzi potrzeba udostępnienia naszego konta w Google Search Console. Może tego wymagać webmaster, który dokonuje zmian na stronie lub specjalista marketingu internetowego. Niezależnie od sytuacji musimy wiedzieć, że nie możemy przekazywać takim osobom loginu i hasła do naszego Search Console bo to oznacza udostępnienie wszystkich usług Google z jakich korzystamy.

Reklama w Internecie
Reklama firmy

Reklama dla małej firmy

Jakie są możliwości reklamowe dla firmy, która nie posiada dużego budżetu na reklamę? Form reklamy istnieje bardzo dużo, jednak musimy sobie zdawać sprawę, że przy małych budżetach część z nich jest nie tylko nierealna ale również zupełnie nieopłacalna, ponieważ poniesione koszty kampanii mogą się nie wrócić. Jeśli zależy nam na powiększeniu liczby klientów i sprzedaży […]

Reklama w Internecie
Rozszerzenia reklam w Google AdWords

Rozszerzenia reklam – czyli jak szybko i łatwo zwiększyć widoczność reklam AdWords

Reklamując się w wyszukiwarce Google oczekujemy, aby to właśnie nasza reklama była zauważona przez klienta. W końcu im większy CTR (współczynnik klikalności) reklamy tym lepszy wynik naszej kampanii i niższe koszty. Nie ma co ukrywać, że najwięcej kliknięć zdobywają trzy pierwsze reklamy nad wynikami wyszukiwania – co jest naturalne, ponieważ to tam po wpisaniu zapytania […]