Reklama w Internecie
Myślisz o reklamie dla swojej firmy? Próbowałeś już reklamy w Internecie? Z reklamą w sieci możesz zacząć zarówno przy dużym jak i małym budżecie – każdy może efektywnie reklamować swoje usługi i produkty w sieci. Możliwości dla Twojego biznesu jest dużo – Pozycjonowanie, linki sponsorowane (Google AdWords), reklamy bannerowe, mailingi czy social media. W zależności od profilu Twojej działalności różne kanały marketingowe mogą cechować się różną skutecznością – dlatego najlepiej postawić na kilka rozwiązań, dzięki czemu dywersyfikujesz źródła ruchu i zamówień. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak uruchomić reklamę internetową oraz jaką obrać strategię, by z tworzenia reklam stworzyć spójną strategię marketingową w sieci to koniecznie przeczytaj poniższe wpisy lub skontaktuj się z nami!Reklama AdWords w postaci linków sponsorowanych to naprawdę skuteczna metoda dotarcia do klienta. Wiele osób zarzuca jednak tej formie reklamy, że ustępuje ona skutecznością dobrze pozycjonowanej stronie internetowej. Tym wpisem obalę mit, że użytkownicy unikają klikania w linki sponsorowane.
Ostatnie zmiany w AdWords są określane przez samo Google, jako największe od premiery systemu reklamowego AdWords 15 lat temu. Tą innowacją są rozszerzone reklamy tekstowe, dzięki którym można tworzyć jeszcze lepsze komunikaty reklamowe dla użytkowników.
Jeszcze do niedawna pozycjonowanie polegało na zdobywaniu najwyższych pozycji dla wyłącznie kilku wybranych słów kluczowych. Pozycjonowanie szerokie to podejście do strony i sklepu jako całości, a nie jako do małego i zamkniętego zbioru słów kluczowych. W perspektywie czasu, dzięki takiemu szerokiemu podejściu zyskujemy coraz większy, bardziej konkretny ruch na stronę.
Wyszukiwarka Google testuje następne zmiany wizualne. Kolejny raz padło na wyniki wyszukiwania, czyli główny trzon wyszukiwarki. Tym razem zmiany dotyczą zarówno wyników płatnych jak i bezpłatnych. To już kolejna z większych i mniejszych zmian w tym roku testowanych przez Google.
Widoczność w Internecie jest niezwykle ważna dla każdego typu biznesu. Na początek warto zadbać, aby firma była łatwa do znalezienia po jej nazwie oraz adresie, tak aby każdy mógł sobie wyznaczyć dojazd do Ciebie.
Zbliża się okres wakacyjny i zapewne większość z Was ma już za sobą wybór miejsca do wypoczynku w tym roku. Właśnie dlatego Google w ramach zasobów wiedzy „think with Google” przygotowało krótkie podsumowanie na ten temat. Tym tematem oczywiście zahaczymy trochę o marketing z tym związany – inaczej nie byłoby tego wpisu.
Ten rok jest przełomowy jeśli chodzi o liczbę znaczących zmian w systemie reklamowym Google AdWords. Widać, że internetowy gigant nie zwalnia tempa i testuje wszelkie ulepszenia swojego sztandarowego produktu – Google AdWords.
Reklama w Internecie jest niezwykle prężnie rozwijającym się kanałem dotarcia do potencjalnego klienta. Reklama w wyszukiwarce jest też najpopularniejszą i chyba najskuteczniejszą jej formą.
W dobie nieustannych zmian algorytmów, nastawionych na jakość ważne jest, aby prowadzone działania były bezpieczne. Tylko rozsądne działania pozwolą na skuteczne i stabilne pozycjonowanie stron, czyli osiąganie coraz większej widoczność w wyszukiwarkach.
Podejście do znajdywania informacji znacząco zmieniło się z chwilą powstania Internetu, a dokładniej z powstaniem wyszukiwarek internetowych. Dziś ich rola w naszym codziennym życiu jest niezastąpiona. Wystarczy wspomnieć, że wyszukiwarkowy gigant – Google, przetwarza 100 miliardów zapytań miesięcznie!
Zapoznaj się z 17 aspektami, które mają wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego. Jeśli posiadasz już e-sklep lub dopiero zamierzasz taki otworzyć to dobrze trafiłeś!
Zagraniczne źródła podają, że Google chce zrezygnować z wyświetlania reklam AdWords z bocznej kolumny wyników wyszukiwania. To oznacza, że pozostaną jedynie te wyświetlane nad i pod wynikami wyszukiwania oraz te związane z Google Zakupy.