Reklama w Internecie

Myślisz o reklamie dla swojej firmy? Próbowałeś już reklamy w Internecie? Z reklamą w sieci możesz zacząć zarówno przy dużym jak i małym budżecie – każdy może efektywnie reklamować swoje usługi i produkty w sieci. Możliwości dla Twojego biznesu jest dużo – Pozycjonowanie, linki sponsorowane (Google AdWords), reklamy bannerowe, mailingi czy social media. W zależności od profilu Twojej działalności różne kanały marketingowe mogą cechować się różną skutecznością – dlatego najlepiej postawić na kilka rozwiązań, dzięki czemu dywersyfikujesz źródła ruchu i zamówień. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak uruchomić reklamę internetową oraz jaką obrać strategię, by z tworzenia reklam stworzyć spójną strategię marketingową w sieci to koniecznie przeczytaj poniższe wpisy lub skontaktuj się z nami!
Reklama w Internecie
Strategia w pozycjonowaniu szerokim

Pozycjonowanie szerokie (Long Tail)

Jeszcze do niedawna pozycjonowanie polegało na zdobywaniu najwyższych pozycji dla wyłącznie kilku wybranych słów kluczowych. Pozycjonowanie szerokie to podejście do strony i sklepu jako całości, a nie jako do małego i zamkniętego zbioru słów kluczowych. W perspektywie czasu, dzięki takiemu szerokiemu podejściu zyskujemy coraz większy, bardziej konkretny ruch na stronę.