Pozycjonowanie

czyli promocja strony w wyszukiwarce

Dla Twojej firmy

Twoja strona widoczna w sieci

Pozycjonowanie polega na promowaniu strony internetowej pod kątem interesujących dla nas fraz, dzięki czemu to właśnie Twoja strona będzie się pojawiać na pierwszych pozycjach.

Monitorujesz zainteresowanie Twoją stroną w Internecie oraz liczbę odwiedzin na niej?
Bez prawidłowej optymalizacji strony oraz pozycjonowania statystyki odwiedzin wyglądają na całkowicie przypadkowe i okazjonalne.

Jak wygląda pozycjonowanie strony?

Aby osiągać satysfakcjonujące pozycje w wynikach wyszukiwaniach trzeba zdobywać zaufanie w "oczach" wyszukiwarki internetowej - im bardziej wartościowa i popularna strona tym to zaufanie jest większe.

Jak się je zdobywa? To wieloetapowy proces, który w głównej mierze sprowadza się do 3 głównych etapów, które są nieustannie powtarzane, aby osiągać jak najlepsze rezultaty.

1

To ważny etap, w którym sprawdzamy możliwości i potencjał strony oraz dobieramy najlepsze słowa kluczowe.

2

Sprawdzamy witrynę pod kątem wszelkich wytycznych SEO a następnie wdrażamy zmiany w celu optymalizacji strony pod frazy.

3

Stały monitoring efektów oraz optymalizacja i promocja strony celem osiągnięcia satysfakcjonujących wyników.

Na czym polega optymalizacja strony?

Optymalizacja strony polega na dostosowaniu witryny do wytycznych wyszukiwarek internetowych (głównie Google) oraz do wybranych słów kluczowych, co stanowi niemal połowę sukcesu w procesie samego pozycjonowania.

Optymalizacja strony to:


Optymalizacja meta tagów i title

Dzięki nim wyszukiwarka lepiej wie o czym jest dana strona

Optymalizacja treści i mediów

Tylko wartościowe treści mogą walczyć o wysokie pozycje.

Stworzenie mapy strony

Ułatwienie nawigacji po stronie dla robotów wyszukiwarek.

Wybór słów kluczowych

Wyszukanie najlepszych dla Twojej firmy słów kluczowych.

Optymalizacja struktury strony

Strona musi być zrozumiała dla robotów wyszukujących - musi mieć jasną semantykę.

Walidacja kodu

Czasami rażące, a czasami drobne błędy mogą mieć wpływ na ranking strony.

Pozycjonowanie - Najczęściej zadawane pytania

Jeśli reklamujesz stronę w systemie Google AdWords to płacisz za każde kliknięcie w reklamę, w przypadku pozycjonowania nie płacisz za kliknięcie do Twojej strony, ponieważ będzie się ona znajdowała w wynikach organicznych, bezpłatnych. W przypadku reklam AdWords na efekty nie musisz czekać - wystarczy odpowiedni budżet i masz zapewnione wejścia do witryny. Pozycjonowanie to proces, który w zależności od stopnia trudności danego słowa oraz zaufania wyszukiwarki do strony może trwać od kilku tygodni do kilku miesięcy.
Moment wyboru słów kluczowych to bardzo ważny etap, dlatego dokładnie musimy poznać Twoją firmę, ofertę oraz Twoje oczekiwania. Sam wiesz najlepiej na czym masz największą marżę i co jest popularne. Dlatego Twoje sugestie oraz nasza analiza doprowadzą do stworzenia najlepszych słów kluczowych pod kątem wyników.
Liczba fraz, na które możemy się promować jest ograniczona głównie wielkością Twojej strony, w przypadku strony firmowej z kilkoma podstronami zazwyczaj górnym limitem będzie od kilku do 7-10 słów kluczowych. Rozbudowane strony czy sklepy internetowe z setkami czy tysiącami produktów mogą być pozycjonowane na znacznie więcej fraz, a w przypadku sklepów również na tzw. pozycjonowanie szerokie (Long-Tail), czyli promocja dłuższych wyrażeń jak na przykład nazwy kategorii czy produktów.
Tak naprawdę od razu! Pierwszy etap naszego działania to optymalizacja Twojej strony, która w dużej mierze może przyczynić się do wzrostu widzialności i wzrostu odwiedzin. To jest pierwszy impuls po którym możemy obserwować stały wzrost pozycji, który będzie zmierzał do osiągnięcia wysokich lokat w wyszukiwarce.
Oczywiście i jest to jak najbardziej wskazane ze względów racjonalnych. W przypadku firm lokalnych, zakładów usługowych nie ma sensu budować swojej pozycji globalnie, bo będzie to nieopłacalne i nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Po co fryzjer z Poznania ma się pozycjonować na frazy "fryzjer" czy "salon fryzjerski" na całą Polskę, skoro każdy będzie szukał takich usług w swoim mieście, nikt z Krakowa nie przyjedzie na zwykłe strzyżenie.
Najlepszą miarą naszych działań będzie zwiększona liczba klientów i zamówień. Wierzymy i działamy w myśl zasady, że Twój sukces jest również naszym sukcesem. Każda strona, która jest pod naszą opieką ma instalowany moduł statystyk Google Analytics, dzięki czemu możemy monitorować ruch i użytkowników na stronie.

Jesteś zainteresowany ofertą?
Masz jeszcze pytania?

Oferujemy kompleksowe doradztwo, bezpłatną wycenę działań marketingowych. Wyślij do nas wiadomość e-mail lub zadzwoń - chętnie doradzimy i wspólnie pomyślimy nad rozwojem Twojej firmy!