Kampanie Google AdWords

Prowadzenie, obsługa i optymalizacja

Dotrzyj do swoich klientów

Reklama AdWords dla Ciebie

Czy wiesz, że wyszukiwarka Google ma na polskim rynku 96% udział? Dzięki reklamie w wynikach wyszukiwaniach możesz dotrzeć do ogromnej liczby klientów, którzy szukają Twoich usług lub produktów. Reklama AdWords to coś więcej niż klasyczne linki sponsorowane, dzięki reklamie AdWords możesz reklamować się na portalu YouTube, poczcie Gmail czy na tysiącach stron partnerów firmy Google. Czy wspomnieliśmy, że płacisz jedynie za kliknięcia Twojej reklamy a nie za jej wyświetlenie?

Sprawdź gdzie i w jaki sposób możesz się reklamować razem z nami:

Prosta i skuteczna reklama

Reklama tekstowa w wyszukiwarce

To Ty decydujesz jaka ma być. Zaledwie jeden nagłówek i dwie linijki tekstu, które mają przyciągnąć uwagę klienta.

Wiesz co oferujesz, a my wiemy jak tego szukają Twoi klienci. Wyświetlaj się na wybrane przez siebie słowa.

Masz pełną kontrolę - ustalaj kto i kiedy zobaczy Twoją reklamę. Kieruj reklamę na wybrane rejony czy miasta.

linki sponsorowane AdWords
Szybkie uruchomienie
1
Zacznij od razu
Możesz być widoczny w Internecie dla najbardziej interesujących Ciebie fraz praktycznie od razu!
Szybkie efekty
2
Wszystko zależy od budżetu
Dobrze prowadzona kampania i odpowiedni budżet to spore możliwości zareklamowania Twojej firmy.
Stała optymalizacja
3
Obserwuj i udoskonalaj
Stały monitoring i optymalizacja kampanii AdWords dążą do minimalizacji wydatków i maksymalizacji zwrotu.
Pełna kontrola kosztów
4
Wszystko w Twoich rękach
Tylko od Ciebie zależy, ile wydasz na reklamę. Mierz osiągane wyniki, ustawiaj odpowiednie stawki za reklamę.

Reklama graficzna

Sieć reklamowa

Do sieci reklamowej Google należy wiele znanych i cenionych serwisów internetowych jak również mniejszych, ale wartościowych stron czy blogów. Chcesz zwiększyć widoczność swojej marki na rynku? Sieć reklamowa daje Ci takie możliwości poprzez emisję Twoich grafik reklamowych. Pokazuj siebie tysiącom użytkowników i płać tylko za kliknięcia!

Trafiaj z reklamą do właściwych odbiorców, możesz nakierować reklamy na konkretną stronę docelową, tematykę strony, zainteresowania i wiek użytkownika.

Użytkownik, który widział Twoją reklamę zapewne będzie bardziej skłonny do skorzystania z Twojej oferty, gdy już będzie podejmował decyzję zakupową.

Reklama w sieci partnerów Google

Retargeting przypominający o ofercie, czyli

Remarketing

Remarketing to reklama, która wyświetla się użytkownikowi, który był już na naszej stronie, dzięki czemu stale możemy przypominać się o naszej ofercie. Taka forma reklamy pozwala na uczestniczenie w decyzji zakupowej klienta, który często zanim wybierze konkretną ofertę odwiedza wiele stron konkurencji czy stron poradnikowych.

Reklamy w systemie remarketingu są kierowane do użytkowników, którzy już odwiedzili Twoją stronę. Zatem możesz się koncentrować na konkretnej grupie osób. Użytkownik już widział Twoją ofertę, znasz jego oczekiwania.

Pozyskałeś nowego klienta? Trzymaj go przy sobie, jeśli już raz Tobie zaufał to dlaczego nie miałby zamówić czegoś innego z Twojej oferty? Zaprezentuj ze swojej oferty polecane akcesoria czy usługi uzupełniające.

Schemat jak działa remarketing

Reklama wideo

Reklama w serwisie YouTube

Interesuje Ciebie reklama na Youtube? Reklama wideo przed lub w trakcie materiału wideo to doskonały sposób na zaprezentowanie się Twoim odbiorcom. Dzięki dokładnemu targetowaniu reklamy Twój materiał obejrzą wyłącznie osoby, które są Twoimi potencjalnymi klientami. Takie reklamy potrafią być dużo bardziej skuteczne od tradycyjnych form emisji reklam wideo.

YouTube to druga największa wyszukiwarka na świecie. To nie tylko śmieszne filmiki z kotami, ale cenne dla użytkowników porady, wywiady czy bardzo popularne testy i recenzje wszelkich sprzętów, odzieży i kosmetyków.

Płacisz za wyświetlenie reklamy wyłącznie jeżeli widz obejrzy co najmniej 30 sekund materiału (lub cały materiał, jeśli jest krótszy od 30 sekund). Standardowo jedno wyświetlenie to koszt średnio 10-40 groszy.

Obrazek z serwisem YouTube

Reklama Google Zakupy (PLA)

Reklama Google Shopping

Jak jeszcze skuteczniej prowadzić działania reklamowe dla sklepu w wynikach wyszukiwaniach? Oczywiście przez Google Shopping, który dzięki możliwości prezentacji zdjęć oraz cen produktów jest jeszcze bardziej skuteczną formą reklamy w wynikach wyszukiwania!

Możemy tworzyć naprawdę wymyślne teksty reklamowe naszych reklam, jednak żaden nie może się równać z wrażeniem jaki pozostawia reklama wizualna, która aż krzyczy aby na nią spojrzeć.

Dzięki kampaniom Google Zakupy jeszcze łatwiej dopasować właściwą reklamę pod zapytanie użytkownika.

Reklama w Google Zakupy (PLA)

Kampanie eksportowe

Chcesz pozyskiwać klientów z zagranicy? Z reklamą Google AdWords możemy Cię reklamować we Francji, Niemczech i wielu innych państwach. Możliwości są nieograniczone, a rynki są otwarte na konkurencyjne oferty. Dywersyfikuj swoje źródła dochodów!

Dokładne geotargetowanie

Twoje reklamy AdWords możemy wyświetlać dokładnie tam gdzie chcesz: konkretne rejony, obszary czy miasta i dzielnice.

Precyzyjne dotarcie

Pełna kontrola nad budżetem, zdefiniowani odbiorcy reklamy, aby trafić do właściwych użytkowników.

Wystarczy strona internetowa

To jest naprawdę proste - wskaż nam swoją stronę oraz rynek docelowy, a my przedstawimy dla Ciebie plan działania i możemy ruszać.

mapa

Reklama Google AdWords - Najczęściej zadawane pytania

To oczywiście zależy co oferujesz i na jakim obszarze chcesz się reklamować. Oczywiście im większy budżet tym większe pole do działania, jednak nie ma żadnego problemu, aby rozpocząć reklamę w systemie AdWords przeznaczając na to 300zł. Pamiętaj jednak, że to przekłada się na około 10zł dziennie na reklamę, co przy hipotetycznej cenie za kliknięcie ~1,20 przełoży się jedynie na wejście 8 użytkowników na Twoją stronę. Przygotowując ofertę dla Twojej firmy zawsze na początku analizujemy możliwe słowa kluczowe, badamy konkurencję oraz szacujemy budżet, który pozwoli nam na osiągnięcie jak najbardziej satysfakcjonujących wyników dla Ciebie!
Koszt kliknięcia jest różny dla poszczególnych słów, które posiadają różną konkurencyjność. Dlatego w zależności od liczby reklamodawców w danej branży koszt kliknięcia będzie różny, ponieważ system AdWords działa na zasadzie aukcji, w której konkurują ze sobą poszczególni reklamodawcy. Możesz być pewien jednego: dzięki naszym działaniom, możesz liczyć na możliwie najtańsze stawki w Twojej branży, ponieważ odpowiednio optymalizując reklamy, słowa kluczowe oraz teksty reklamowe, można być wyżej aniżeli reklamodawcy, którzy deklarują wyższą stawkę za kliknięcie. Dlaczego? Bo Google premiuje jakość, wyszukiwarce zależy na dostarczaniu wysokiej jakości wyników dla swoich użytkowników.
To jest jedna z najczęstszych obaw klientów. Odpowiedź jest prosta: konkurencja NIE może wyklikiwać reklam. Takie manipulacje są bez trudu wykrywane przez algorytmy Google, które nie naliczają opłat za takie kliknięcia dla reklamodawcy. Reklamując się w Google AdWords możesz być pewien, że Twoje wydane środki będą procentować nowymi odwiedzającymi, którzy mogą być Twoimi klientami.
Pozycja reklamy zależy od stawki za kliknięcie (CPC) jaką jesteś w stanie zaoferować, ale również od Wyniku Jakości, na który składają się m.in.: oczekiwany i historyczny CTR reklamy (współczynnik klikalności), jakość strony docelowej, trafność reklamy do zapytania użytkownika. Za te i więcej aspektów odpowiadamy my nieustannie monitorując i optymalizując kampanie.
Reklama AdWords to kolejny sposób dotarcia do klienta, tak więc nie można jej bezpośrednio porównywać do działań SEO. Google AdWords to skuteczna forma reklamy, której efekty widać niemal natychmiast po uruchomieniu. Mamy nieograniczone możliwości pod kątem reklamowania się na wybrane słowa kluczowe oraz gwarancję widoczności. Najlepszym rozwiązaniem jest zarówno reklama linków sponsorowanych czy reklama w sieci partnerów Google oraz pozycjonowanie.
Tak, reklama AdWords pozwala na dokładne definiowanie miejsc docelowych, tak więc swoje reklamy możesz zawężać do konkretnego województwa, miasta czy wybranego obszaru. Jeśli chodzi o reklamę graficzną na stronach partnerów: tutaj również możesz wybierać lokalizacje użytkowników, a dodatkowo możesz wybierać strony docelowe, na których chcesz wyswietlać swoje reklamy.

Jesteś zainteresowany ofertą?
Masz jeszcze pytania?

Oferujemy kompleksowe doradztwo, bezpłatną wycenę działań marketingowych. Wyślij do nas wiadomość e-mail lub zadzwoń - chętnie doradzimy i wspólnie pomyślimy nad rozwojem Twojej firmy!