Certyfikat SSL dla sklepu i Chrome

Ostrzeżenia przeglądarki Google Chrome dla sklepów bez certyfikatu SSL

Chęć nieustannego zwiększania bezpieczeństwa użytkowników wiąże się ze zmianami w działaniu popularnych usług i aplikacji. Tym razem chodzi o bezpieczniejsze przeglądanie sieci z użyciem przeglądarki Google Chrome i sposobem prezentacji użycia bądź nieużycia szyfrowania SSL przez odwiedzaną przez użytkownika stronę.

(więcej…)

Czytaj więcej

Strategia w pozycjonowaniu szerokim

Pozycjonowanie szerokie (Long Tail)

Jeszcze do niedawna pozycjonowanie polegało na zdobywaniu najwyższych pozycji dla wyłącznie kilku wybranych słów kluczowych. Pozycjonowanie szerokie to podejście do strony i sklepu jako całości, a nie jako do małego i zamkniętego zbioru słów kluczowych. W perspektywie czasu, dzięki takiemu szerokiemu podejściu zyskujemy coraz większy, bardziej konkretny ruch na stronę.

(więcej…)

Czytaj więcej