Analityka internetowa

Analiza ruchu i użytkowników

Wszystko o Twojej stronie

Analiza statystyk strony

Z jakiego źródła masz największy ruch a nad czym należy popracować.

Czy użytkownicy stają się klientami? Jaki jest powód braku zamówień?

Kim są użytkownicy, co robią na stronie, czego szukają i jak długo.

Podgląd z panelu Google Analytics

Sprawdź jakie działania przyczyniają się do ruchu, a które się nie sprawdzają.

Sprawdź kim są Twoi odwiedzający, ile razy byli już na stronie.

Sprawdź czy użytkownik potrafi się poruszać po stronie.

Nieczytelna strona, brak zachęty do działania lub błędy nawigacji. Sprawdź!

Poznaj swoich użytkowników

Demografia, analiza zachowań

Dzięki kilku raportom z Google Analytics możesz dowiedzieć się czy objęta strategia marketingowa przynosi oczekiwane rezultaty. To jest właśnie główna przewaga reklamy w Internecie - jej pełna mierzalność dzięki narzędziom analitycznym jak Google Analytics.

Takie dane pozwalają dokładniej kierować kampanie.

Sprawdź czy właściwi użytkownicy są przyciągani na stronę.

Dane demograficzne o odwiedzających

Ścieżki wejścia i wyjścia


Przepływ użytkowników w serwisie

Które strony cieszą się największym zainteresowaniem i skąd do nich trafiają użytkownicy?

Do której podstrony trudno się dostać - problemy w nawigacji czy atrakcyjności oferty?

Z których podstron notuje się najwięcej wyjść i dlaczego?

Analityka internetowa - Najczęściej zadawane pytania

Istnieje wiele narzędzi, jednak jednym z lepszych i najpopularniejszym narzędziem jest Google Analytics, który zbiera wszystkie informacje o użytkownikach na stronie. Na podstawie zebranych danych można stworzyć wizerunek typowego użytkownika i ocenić, czy jest to nasz "klient idealny".
W przypadku płatnych kampanii AdWords jak najbardziej, można sprawdzić każde słowo, w przypadku wyników bezpłatnych niestety system wyświetli dane jako "not provided". Ale można poznać część danych dotyczących wejść z wyników bezpłatnych - Google Search Console udostępnia częściowe dane na temat konkretnych fraz i ich pozycji w wyszukiwarce.

Jesteś zainteresowany ofertą?
Masz jeszcze pytania?

Oferujemy kompleksowe doradztwo, bezpłatną wycenę działań marketingowych. Wyślij do nas wiadomość e-mail lub zadzwoń - chętnie doradzimy i wspólnie pomyślimy nad rozwojem Twojej firmy!